2009年3月12日 星期四

牛蒡茶

為左令乏味既水變成有味, 我耐不耐會買d唔同既茶放在櫃裡, 近期我買了牛蒡茶.

先睇睇佢既功效:


降火補腎天然健康食品。在本草備要中詳載其具有解熱 、除風 、利咽、止咳、治風濕、利尿、利便、除斑疹、治腰酸, 日本人奉為補腎壯陽聖品.


我飲係因為可以降血脂膽固醇, 仲可以解酒、去濕. 加上味道唔難飲, 當日常保健亦可. 只要將一小撮 (約6-7片) 放在保溫杯焗10分鐘即可. 因為牛蒡纖維豐富, 浸泡後可以連渣一齊食. 有些人亦會用紅蘿白+牛蒡煲湯, 不過我懶就不會了.

17 則留言:

  1. d 牛旁咁大look 就可以焗暈佢?

    回覆刪除
  2. 原來牛蒡咁多功能, 我一啲都唔知tim!

    回覆刪除
  3. 牛太:

    係一片片既乾片. 成look 插落個杯度, 人地以為拉閘碌鐵呀!
    我blog既廣告好似失敗左 :( (唔知關唔關我用左另一個e-mail a/c 事)

    貓貓:

    係呀!! 你可以試o下!!

    回覆刪除
  4. 咦咦?日本人當咗佢係偉哥?

    回覆刪除
  5. 我都飲過係盒裝,一小片的.

    大碌的好似係用來煲湯的好甜架!

    回覆刪除
  6. 對呀,新鮮的牛蒡刨絲後灼熟撈上適當調味 (白醋呀糖呀味醂呀麻油呀及最後灑上小許芝麻),放涼後放入雪櫃雪凍便成涼拌沙牛蒡絲,好好味咖!

    煮過牛蒡的水千萬不要掉,留下來因個人喜好加小小冰糖/蜜糖便成為保健又美味的飲品了! 我通常都放雪櫃中保鮮,可以喝 2-3 天呀! (個人覺得新鮮的牛蒡茶比乾的更香更清甜)

    回覆刪除
  7. 3耳:

    盒裝牛蒡茶貴好多, 你可以在國貨公司或者賣健康食品地方買會平d. 我之前在裕華買左一大罐$150, 尋晚在"有機地"見到賣$118...:(

    篤篤:

    如果你耐不耐會飲酒, 飲下牛蒡茶幾好架.

    the8:

    啊....呢個食法到我唔知呀! 多謝你教路!

    回覆刪除
  8. 要用返你個blog 既email 架喎

    回覆刪除
  9. 佢話我個blog 既e-mail address 有人用左, 所以我用另一個咯!!

    回覆刪除
  10. 咁樣唔得架喎... btw, 點解會比人用左
    from 牛太

    回覆刪除
  11. 我知道有哩種茶,但唔知有此奇效。

    嗚嗚,早啲講吖!

    回覆刪除
  12. 牛太:

    我都唔知點解....見財化水...嗚嗚

    師傳:

    有機會又寄d牛蒡牌田雞捉下

    回覆刪除
  13. 牛蒡煲湯好味ar~我幾鐘意飲ga

    回覆刪除
  14. 牛蒡.....成日在超市見到一碌碌唔知係乜......原來咁有用架?

    (去濕適合我!)

    回覆刪除
  15. 佚名:

    煲湯個味ok架

    火女:
    你見超市o個d係煲湯多, 我用乾片焗水. 你都可以試下架!

    回覆刪除