2009年3月18日 星期三

我又玩!!!

取自小瓶子blog

呢个与其话系性別測試, 倒不如话系港女測試. x 2

金錢名牌篇

[ ]人地唔送貴嘢等於冇誠意
[x]有時會將金錢花費於不必要物品 (人一世物一世, 我都會買d貴價野食返屋企同家人一齊嘆, 奢侈一次咁多呀!)
[ ]買嘢最好男友俾錢,男人請食飯天經地義
[x ]試過為幾十蚊、甚至兩三蚊而爭執 (試過在外地俾人岐視, 老外有房轉, 中國人無房轉, 為5蚊美金差價, 放低房租就鬆人!)
[x ]同樣價錢嘅手袋,只會揀名牌 (如果一樣價, 點解唔虛榮下?)
[ ]平衫著一兩次就唔要,名牌則相反 (只我我鍾意, 佢一日唔霉, 我都唔會俾佢退役)

Total: 3/6


夢想篇

[ ]時常覺得街上有男人注視我 (唔係呀?? 咁都有市場??)
[ ]覺得自己不乏追求者 [ ]曾幻想自己貌似某明星 (朱咪咪??)
[ ]喜歡閱讀愛情小說,並幻想自己是受萬千寵愛的女主角
[x ]不時幻想嫁個有錢人,唔使做有人養 (尤其受完老板氣….如果我第日發左., 我一定……)
[ ]成日幻想同醫生或律師一齊 (咪攪! o個d通常都有d辟好)

Total: 1/6

外觀篇

[ ]髮型以齊陰為主(可愛教主咩??)
[ ]花很多時間及金錢於打扮,但效果不顯著 (咁仲丟錢落咸水海? 留番d錢買姑婆屋把呀!)
[ ]全身上下起碼幾千(包括衫,鞋,飾物) (有咁富貴就好咯!)
[ ]崇尚西方國家,唔係外國嘢唔買 (咁國內野算唔算?? 話晒都要有張回鄉證先去到買)
[ ]愛買化妝品;出街化濃妝 (訓同靚, 我揀訓)
[ ]覺得自己衣着一定好過大陸同胞 (我一定貴唔過國內同胞話晒佢地一身名牌**a貨另計**)

total: 0/6

性格篇

[ ]喜歡裝可愛 (10歲樓下都可以接受)
[ ]人地講咩都信,毫無判斷力 (即係低能??)
[ ]我承認自己功利庸俗
[ ]我貪慕虛榮
[ ]我口頭話唔中意港男,實際上係因為溝唔到 (唔係溝唔到,係溝通唔到)
[ ]我咩都要男人就哂我
[x]我覺得發姣可以吸引異性 (姣婆遇著姿粉客)
[ ]扮可愛,行為幼稚、如同小學生 (即係低能?)
[ ]成日溝仔,人地唔受就扮可憐、扮失戀,甚至揚言要自殺 (唔好咁天真同傻呀!)[ ]自己永遠是對的 (y理教主?)

Total: 1/10

生活篇

[x]愛睇壹週忽週或MILK,對娛樂新聞比時事經濟更清楚掌握 (唔駛我買又無聊時都幾好架)
[ ]迷信星座,報紙只會睇每日星座運情
[ ]喜歡把自拍相放上網讓人瀏覽
[ ]成日上交友網或流連酒吧結識異性
[ ]只行Shopping Mall,謝絕郊遊
[ ]能夠運用感性的火星文字句 (第3類接觸??)
[x]喜歡講是非或跟三五知己分享別人的迭事趣談 (唔講會頂唔順)
[ ]鍾意Hello Kitty,並批評喜歡日本動漫的香港男性為毒男
[ ]除咗開IE上網對電腦不甚了解,唔識分256同512
[ ]經常打人,男人還手就話蝦女仔 (燥狂??)
[x]男女平等之餘,男人要講風度 (hehe….呢d就…..好難講)
[ ]男人不少得要擔擔抬抬 (呢d唔係女人做架咩??)

Total: 2/12

戀愛篇

[x]希望男朋友咩都識 (我都想知邊度有)
[ ] 錯事責任歸咎於男友身上
[ ]任何事亦以分手作要脅 (如果佢話好, 我咪領野?)
[x ]同男人一齊第一件事係幫佢「保管」存摺 (保管存摺有鬼用咩, 梗係要張附屬咭..kaka)
[ ]試過飛咗男友後又搵返個人話自己寂寞,冇人理 (呢d咪犯賤咯)
[ ]經常性發脾氣 (精神病??)
[ ]一日男友冇打電話黎,就覺得佢有外遇
[ ]網上分享和男友嘅嘢,冇啲私隱
[ ]一邊話男友花心,一邊走去溝仔
[ ]唔比男友睇靚女,自己迷戀男明星

total: 2/10

5 則留言:

  1. >>>經常性發脾氣 (精神病??)

    哈哈..我系架, 我系架...

    回覆刪除
  2. [x]有時會將金錢花費於不必要物品

    Me too...... he he

    回覆刪除
  3. 小瓶子:

    我都係傻架...haha

    貓貓:

    唉...女性通病!

    回覆刪除
  4. 喔喔,男人黎插嘴?

    都喺咪喇。不過小行,係 [脂粉客]呀,師傳又黎發功!

    回覆刪除