2009年7月29日 星期三

Home made 果醬

呢期好喜歡睇烹飪 blog, 遇到有興趣又簡單既食譜, 都會照辦煮碗整一次. 我有個習慣, 係會參考多個食譜, 如果製法步驟雷同, 就會開工.


呢個士多啤梨果醬, 係我第一個實驗品, 味道酸酸甜甜, 幾好味, 最正係甜度可以自已控制, 又可以整自己喜歡的味道, 最最重要係健康d, 有興趣既都整番樽食下呀!


小試牛刀, 都叫成功!!


打開樽蓋, 除左有好多果肉, 仲好香添


除左搽面包, 淋在雲呢拿雪糕都應該好味




參考食譜: chi's chi's kitchen
http://hk.myblog.yahoo.com/chichi-kitchen/index?l=f&id=13

14 則留言:

  1. 好喜歡睇烹飪blog...我都係...
    其實...我唔係幾鍾意出街食野...所以寧願自己整*.*!

    回覆刪除
  2. wa~咁下次denzel同行姐合力煮一餐出來俾大家
    等我地大飽口褔

    回覆刪除
  3. 一個字 : 勁

    從來無想過可以自已做果醬!

    回覆刪除
  4. 自製果醬好啊!少糖多果肉,我愛波羅與草苺.

    回覆刪除
  5. Denzel:

    出街食得多會好厭, 自己煮健康又平d!

    佚名:
    我驚...你會食物中毒

    肥貓:
    原來好多人會自製果醬, 簡單又易做, 試下呀!

    3耳:
    我下次會試藍莓 or 桃.

    回覆刪除
  6. 行姐食物中毒咁得人驚....唔會掛?

    回覆刪除
  7. 徒弟仔果然犀利,整嘢食係我師傅嘅師傳呀!

    回覆刪除
  8. 佚名:

    hehe~~ 好~難~講!!

    師傳:
    唔好扮野呀! 你都煮得下!!

    回覆刪除
  9. 行姐:
    唔會既,見你煮咁多野食
    最多變左個美女廚房者

    回覆刪除
  10. 佚名:
    "美女廚房"?? 嘩..鍚鍚先!!

    richmapoorma:
    試下呀!! 做法好簡單, 一定難你唔到.

    回覆刪除
  11. 似乎你同我都鐘意整嘢食喎!!
    講起果醬,上年去Helena May Open Day..
    都係諗住影相既,原來當日有好多hand made既果醬,
    油浸番茄仔等等...
    我都有買重好回味,我留意到佢地今年9月12日係open Day..你有時間都去睇下,我諗你一定有收穫!!

    回覆刪除
  12. mag:

    Helena May Open Day.., 在那裹??

    回覆刪除
  13. http://www.helenamay.com/main_about_THM_directions.htm

    呢個係佢地既綱頁,有地址0家!!
    不過去之前都係睇清楚佢地open day既日期呀!!!

    回覆刪除