2009年7月27日 星期一

天王唔do!

今日亞sir 正式向我宣佈, 天王唔撈呀! 其實我無乜太大感覺, 我同佢連兩句都無, 所以我只"哦"左一聲! (自由好cool~~~)
天王平時收工, 明明無野做, 都賴死做戲唔走, 做完年中既"工作表現評核"當日, 佢....既然六點就走, 個樣仲好"生意失敗"..唔通亞sir 丙得佢好勁?? 自由又幾時可以走呢???

************************************************************
又話香港失業率高, 自由眼見好多時係"有工無人做", 今日又有好例子:

亞sir: 自由你幫我約呢3個人見工!
自由: 無問題! 你幾時有時間見呀??
亞sir: 盡快....然後係一堆日期/時間

***********************************************************
自由: 唔該x小姐
x小姐: 我係
自由: 你好! 我係xx公司, 想約x小姐見工......(唔駛問, 約見工梗係辦工時間內)
x小姐: um...辦工時間唔係咁方便, 可唔可以揀放工後? (亞sir 同自由都要收工, 睬你都傻)
自由: 唔好意思, 放工後唔會, 同埋經理其它時間都有出site, 未必就到...
你返緊工? (呢句其實有d多如)
(唔好傻呀! 而家係你見工, 要人家就你, 唔係卦??)
x小姐: 係呀!
自由: um...不如約你星期三早上11:00呀! 你有一日時間可以請假......(擺明暗示你請假又好, 詐死又好, 有晒時間俾係諗)
x小姐: um....我要考慮o下, 我明天覆你幾點見工??
(咁既態度俾我就唔會請!!!!! 真係食"蒙"佢, 邊個莊邊個閒都未分得開, 吹脹!!)

後記: x小姐到6點都無覆我. 最攪笑係亞sir 話"自由你都可以主動打電話去問..."
心諗, 唔係要咁cheap呀? 如果咁做, x小姐實不可一世. 有時都唔明d高層諗乜肯野!!

9 則留言:

  1. x小姐明顯騎牛搵馬型喇!

    回覆刪除
  2. 有工喺手咪寸咯!

    咁啱啫,若真係坐緊冷板櫈,仲唔飯應!

    回覆刪除
  3. 又唔記得講,博頭張雲彩照好靚!

    回覆刪除
  4. the8:
    騎牛搵馬唔係問題, 俾我自己都會咁做, 問題係好好醜醜都做埋場戲呀!

    3耳:
    我都係咁話. 唔明現代人諗法. 去見工第一印象好重要!

    師傳:
    多謝! 今次好多相都唔見得人, 又黑又手震, o徙晒!
    我有工都唔會寸! 山水有相逢. 唔岩既我會直接推.

    回覆刪除
  5. 你就好啦!

    為了見一見這些申請人, 我和同事很多時要等到7,8點.

    回覆刪除
  6. richmapoorma:

    老細本身不喜歡OT, 所以我先走得. 如果佢肯放工見, 我都要留堂.

    回覆刪除
  7. 我個妹妹既supervisor, 做左十三年都話唔做, 話俾人激親, *sigh* 等佢出去見下世面, 就知咩叫世途險惡.

    回覆刪除
  8. >>俾人激親

    呢個理由辭工又有d攪笑喎!!
    十三年無見過工, 真係會out 晒!

    回覆刪除