2009年4月21日 星期二

樺樺趣記

一連幾日的復活節假期, 為左想同樺樺一齊切旦糕, 相約大口狗一齊去探樺樺 + 遊樂場, 究竟樺樺有幾顛......



傻妹雖然3歲, 但組織及表達能力非常好, 佢最鍾意打千秋, 一去到就"訓示"我地...
樺: 拿...你(自)排我後面, 你(大口狗)就排佢(自)後面, 你推我先, 跟住我推番你, 你(自)又推佢(大) 知唔知道?
自 & 大: 知道~ (你推得郁先講呀^^)



打完千秋, 佢就周圍走, 情緒仲好high, 部相機一對住佢, 佢就擺佢d post 出黎.....至於細佬, 由佢老爸(即係我地個賓佬)湊住! 玩左半個鐘, 我同大口狗都得番半條人命, 加上天色越來越陰, 所以就返歸呀!

因為細佬仲細, 遊樂場無佢份, 唯有返家同你影多幾張相.
細佬: 我似唔似加菲貓????



你睇細佬幾"笛"!! (無o個個字出呀!!!)


玩完就梗係食旦糕呀!! 點知.....


為食貓即刻圍著旦糕唔肯走....
就係咁我地就歡渡左一個下午...多謝樺樺 & 細佬!!
後記:
沿途樺樺老爸同我地分享左 + 親眼見到樺樺既寸事:-
寸事一:
有一天爸爸帶樺樺搭地鐵, 坐在樺樺旁邊是一名約3歲的dee dee, 由賓賓帶住, dee dee 可能去街好開心, 不停大聲高歌, 在旁既樺樺突然指著dee dee說: "你好嘈呀!"
dee dee 當堂 o 咀~~
爸爸當時瘀到爆, 我地當然笑爆!!
寸事二:
在遊樂場時, 有個dee dee 在滑梯上將自己玩既車仔, 由高處sir 落去, 突然樺樺走過去用腳踩住架車仔, 用眼神示意dee dee 滑梯唔係咁玩, 嘩....人地老爸望住佢, 我地拿拿淋抱佢走呀!!衰女...成日周圍點火頭, 想話唔係佢個女都唔得!

10 則留言:

  1. 同佢地去公園玩, 好似比人打完咁.
    小朋友真係天真無邪, 想講乜就講, 完全無顧類唔駛遊花園

    from 牛太

    回覆刪除
  2. 行行,
    你都好鍾意同小朋友玩喎! 個bb仔係唔係之前你post過幅相嗰個?

    回覆刪除
  3. 牛太:

    無錯..想減肥, 搵佢應該幫到手!!
    佢真係好有正義感(過頭)!

    小瓶子:

    我都玩得好開心!! 所以成日掛住佢!

    貓貓:

    無錯! 係同一對童男童女

    回覆刪除
  4. Desertfox:

    你又幾時生番個俾我玩????

    回覆刪除
  5. 師傳:

    我相信佢大個應該係一個幾有規矩同有家姐風範既人.

    回覆刪除
  6. 行姐:
    細佬同加菲貓影個張好似流口水啊!

    樺樺好勇啊!我就唔夠膽開口啦,心入面鬧就有:p

    回覆刪除