2009年4月17日 星期五

收拾心情

一連幾日既復活節假期過去, 但心情一直處於"遊魂"狀態, 我相信同我唔願返工對住班怪獸有極大既關係, 但唔願歸唔願, 我都要食飯架. 所以玩埋呢2日, 下星期真係要"六魂合體"先得.

p.s.
有日拎起本hk taxation, 先知大鑊~ 要加把勁先!!
今晚有時間, 試下整芝麻糊, 希望成功呀!! ^^

11 則留言:

  1. 哦,成個星期噃,攞埋 annual leave ?

    回覆刪除
  2. 嘩! 你就好啦, 放左成個星期假, 好好休息埋呢兩日再衝刺啦, 祝合體成功!

    回覆刪除
  3. 係呀!!要食飯,就要面對唔想既人同事呢!!
    努力呀!!

    回覆刪除
  4. 嘆啊!...芝麻糊怎樣了?成功嗎?

    回覆刪除
  5. 行姐生日快樂!
    早左兩個鐘:p

    回覆刪除
  6. 師傅:

    就係無取AL, 所以我先魂遊!

    肥貓:

    多謝!!

    mag:

    無錯! 為左$$$頂硬上呀!

    小瓶子:

    有部份係呀!不過一定唔會揀會計做!!!

    3耳:

    hehe....今日先整, 整完就報告!! ^^

    佚名:

    多謝!! 點解你會知??? r頭中!!

    回覆刪除
  7. 行姐:
    你係好耐好耐之前講我知ga
    估生日二揀一
    一係4月17,一係4月19

    回覆刪除
  8. 自由行小姐...生日快樂呀!!

    回覆刪除