2009年3月25日 星期三



之前我釋放太多負能量, 所以今次要post 番個good news.
就係accounting 我合格了. (真係要湯雞還神呀!!)
無辦法, 我真係一個數字痴呆. 對上o個次考試, 要出動小學同學幫手,
直情慘到想喊, 今次合格, 我相信同有得claim 番錢有莫大關係.
"有錢駛得鬼推磨" 唔係講笑架!!




9 則留言:

  1. 恭喜啊!會計除了數字相信耐性都極重要啊!
    LV96年...那時我真的放了非常悠長的假期
    才開始看日劇sound track亦買了數個版本
    那是令人懷念的年代

    回覆刪除
  2. 恭喜你啊!!!!!!

    我都是數字白痴...所以明白你既心情幾咁高興!

    回覆刪除
  3. Congrats!!! Accounting is difficult because it is so detail oriented. Consider it a huge achievement and go celebrate :)

    回覆刪除
  4. 娜姐:
    多謝!

    3耳:
    合格對我黎講已經係一個奇蹟. 仲要係"A" 更加奇. 我想亞Sir 教得明係一個主要原因.

    the8:
    多謝! 咪就係咁咯!!

    Desertfox:
    我專登買左件cake 賀一賀架.^^

    牛太:
    多謝!!

    回覆刪除
  5. 恭嘉行姐!
    今日再賀過!

    回覆刪除
  6. 恭喜你呀!!!
    我以前考會計試,
    都好辛苦下0家!!!
    繼續努力呀!!

    回覆刪除
  7. mag:

    唉..我真係對數字有智障架!! 多謝你呀!!

    回覆刪除