2009年3月25日 星期三

悠長假期

令人懷念的日劇~~~~
唔駛問, 我當然投竹野內豐一票呀!!!


12 則留言:

  1. 山口智子正到呢~~~~
    呢套劇幾時睇都唔覺out!

    回覆刪除
  2. 係呀!!!!! 我經常翻煲....同後期既日劇 & 韓劇比...呢套真係經典到無貧友!!!

    回覆刪除
  3. 想起當年仲係妹妹呀....陰公!
    我仲有買佢隻cd, 日聽夜聽!!!

    回覆刪除
  4. 我都寫了一篇long vacation!!!!!

    回覆刪除
  5. 一聽呢首歌, 就諗起一晚通宵追曬全套vcd的歲月.....

    回覆刪除
  6. 這是木村拓哉的成名作, 造就了他和松隆子一對日劇情侶的形象, 很令人懷念.

    回覆刪除
  7. 原來大家都係同一代追日劇人!! ^^

    回覆刪除
  8. 我仲以為你有長假放。

    日劇,我記得嘅係青春火花、柔道龍虎榜。

    回覆刪除
  9. 我而家唔亂郁d假住, 有工轉用黎扣!! (不過都好難咯!)

    回覆刪除
  10. 嘩!!呢套係我唯一睇左好多次既日劇呢!!!
    好鐘意山口智子呀!!!佢真人係好靚呀!!
    每次都通宵睇晒成套劇跟住發個好夢,
    估唔到你地咁多人都鐘意呢套劇,
    重有Soundtrack 我聽到個盒都爛呀!!!
    多謝你分享呀!!!

    回覆刪除
  11. mag:

    原來咁多人都鍾意呢套劇. ^^

    回覆刪除