2009年3月12日 星期四

人蠢無藥醫

之前我成日講既天王, 尋日又發生左件事. 天王出site 後返黎, 亞sir 問佢野, 突然亞sir 大嗌 :「你知唔知你o係邊間公司做? 出邊度糧??」全場即刻靜晒.......
呢刻大家好齊心咁樹起隻耳聽.......
根據上文下意, 我估應該係關收管理費事, A/C Dept. 推莊, 要我做既Dept. 出信通知番 A/C Dept.

又係低能喎...內部 dept. 通知都出memo呀, 出信.. 貼埋郵票寄好唔好??

其實亞sir真係好好脾氣, 不過佢有怨無路訴, 因為呢件極品係亞sir 親細佬個fd, 當初係撬佢返黎, 而家炒又唔炒得, 佢直情啖血由肺湧上黎再"good"番落去.

呢排5號仍又唔生性, 亞sir已經o鞋o鞋聲, 仲成鬼日激佢, 真係.....唉~

p.s. 天王黎左10個月, 5月就夠一年.

其實我post 出黎, 唔係想取笑佢, 只係而家d人既工作態度真係好有問題. 返左工10個月, 都無認真用個腦黎返工. 混混沌沌, 古惑又懶, 仲要擺款瀉博, 呢d咁既工作態度, 遲早俾人out呀!!

7 則留言:

  1. 小行:

    哩啲人自尋死路,個市好時仲可以濫竽充數,個市唔掂,遲早掃。

    禍福無門,惟人自招!

    回覆刪除
  2. 無錯呀, d 人返工唔知做乜架, 我有個女同事, 成日十十下, 邊個係老細佢都未知.

    回覆刪除
  3. 師傳:

    唉.....


    牛太:

    唔明佢地點解可以生存???

    回覆刪除
  4. 大機構就係有呢種人,做佢上級最多發火鬧下與佢拍檔至真正慘!

    回覆刪除
  5. 行姐:

    息怒, 息怒呀~

    佢真係遲早俾人雞!

    回覆刪除
  6. 火女:

    唔會呀!! 亞sir d 人o麻!

    denzel:

    唉...偏偏我公司有3/5係極品代表.

    回覆刪除