2009年3月11日 星期三

工作態度

lunch time 時我去了攪股票轉倉手續, 在A銀行辦妥手續後, 怱怱忙忙又去獅子銀行辦手續, 入到去客戶服務櫃位, 當時有一男一女職員閒談, 我問:「請問股票轉倉o係邊層攪?」女職員答:「在這層攪得呀!」 之後個男職員帶我坐低, 我眼看男職員應是大學畢業無耐初出社會做事. 因為.......

男: 咁快填晒呀!

自: 係A銀行既影印本.

之後男職員列印一份表格

男: 你知唔知A銀行既編號係幾多?

自: 唔知

男: 佢無俾你咩???

自: o下...無喎....跟著呆坐成5分鐘

男既不停打電話, 應該係想問個編號, 但無人聽, 此時已經1:50pm

自: 有無文件要簽, 我要返工, 我簽左俾你先.

男: 而家爭個A銀行編號....我要搵埋先......

自: o下...我要返工, 我簽左名, 你之後慢慢搵!

男既面色一沉. 好唔願意咁叫我簽名.....

我覺得真係好低能. 你搵唔到編號, 就要個客等搵到為止, 你無野呀???

我估..我一係阻住佢溝女, 一係佢就黎俾人裁.

8 則留言:

  1. 应该系佢思考甘样做, 无跟procedures, 会否有问题.

    不过应该想完一秒, 发觉其实无问题, 就马上做啦, 完全系反应迟钝, 不懂灵活.

    回覆刪除
  2. 小瓶子:

    就係呢個point咯. 我著成套制服上身, 一睇都知要返工呀!
    無諗過一個大學生, 公司亦都培訓過先擺佢落分行, 都會有d咁既事發生.
    不過回想自己初出社會, 都係一o舊飯!

    回覆刪除
  3. 这是基本的变通能力, 书里没有的. 现在教已经太迟了, 因为他的脑袋已经被Procedures填满了.

    回覆刪除
  4. 這是應變能力不足的表現, 今時今日咁既工作表現..... 好危喎!

    回覆刪除
  5. 自: o下...我要返工, 我簽左名, 你之後慢慢搵!

    男既面色一沉. 好唔願意咁叫我簽名..... <-- 最大問題係呢到!俾著係我阻住個客,我即時唔好意思前唔好意思後咁灑晒冧喇!佢仲要嚟玩面色一沉?

    回覆刪除
  6. 初踏職場就是不董轉膊變通.

    回覆刪除
  7. 每個人嘅 point of view 同埋 performance goal 都唔同。佢要交差,你要趕時間,好多時扯火之唔係咪係咁嘅騎呢原因囉!

    睇你篇 post,其實好想打阿銀行職員!

    回覆刪除
  8. Desertfox:

    俾你笑死!

    貓貓:

    低處未算低, 我公司o個件一定墊佢屍底. (稍後話你知乜事)

    the8:

    講真,大家打份工o者. 我都唔會難為佢, 不過..唔擔保下位客人唔投訴.

    3耳:

    做你條o靚應該好幸福. (請唔請茶水亞姐呀??)

    維京人:

    我時常都有呢d古怪經歷. 要打..我都留番打狗狗同事. hehe~

    回覆刪除