2009年2月18日 星期三

雪耳杏仁茶




見3耳小姐耐不耐同大家介紹養生飲食, 等我又黎介紹o下近期既至愛.....雪耳杏仁茶.

中醫認為肺主皮毛,杏仁有止咳潤肺的功能,也有潤擇肌膚的效果。西醫研究也發現,杏仁含維他命E,可增加皮膚彈性。
雪耳潤肺,同時又滋陰養胃,益氣,肺氣虛和肺陰虛引致慢性咳嗽的人也非常適合。

以前我一d都唔鍾意杏仁, 近一兩年口味轉變, 果然覺得杏仁茶好香, 不過街上買既唔係太甜, 就是無杏仁味, 所以....自由又要出手自家製作 (呢d算唔算辛苦命?)


以下的份量可製作1,300毫升

材料: 大龍杏4兩、南北杏1兩 、雪耳一個、冰糖或用糖冬瓜適量 (我就用糖冬瓜)

製法:

1. 大龍杏及南北杏用清水浸4小時, 之後隔水, 另雪耳用清水浸發;

2. 大龍杏及南北杏放入攪拌機加清水打碎; 再用豆漿袋隔渣, 搾出杏汁, 再把杏仁渣倒進攪拌機中加水1杯用高速打,同樣搾出杏汁;

3. 把搾出的杏汁及糖冬瓜放進煲內煮滾, 再加入已浸發雪耳, 煲20分鐘後熄火即成. (如果落冰糖, 要煲好最後先加)

註:

1. 大龍杏同南北杏最好去有信譽店舖買(e.g. 裕華) , 因1我試過貪方便在就近藥才舖買, 領左野, side 晒.

2. 記住磨完既杏仁渣, 千祈不要棄丟, 用黎沖涼磨身一流 (我連臉/頭髮都用, 之後敷在臉上, 隔一陣先沖), 試過你就知有幾正. 其餘的杏仁渣放在雪櫃, 可以keep 一星期)

3. 如果無時間"睇火" , 可以用豆漿機替代. (我都係用豆漿機煲)

29 則留言:

  1. 嘩! 你地個個都煮, 攪到我都 "煮" 興大發, 不過公司忙到顛, 返到屋企除左, 咩都唔想做, 慘!

    回覆刪除
  2. 可唔可以唔隔?唔隔會唔會非常鞋?
    我打豆漿唔會點隔嘅。

    回覆刪除
  3. 哇,真係食嘢大師,勁!

    回覆刪除
  4. WAH, 真系多才多艺, 入得厨房, 出得廰堂.

    回覆刪除
  5. 自由
    我們結婚吧!
    我都會自製豆漿同杏仁茶架!巧合是我也會用渣滓來磨沙,天然又有功效...!尤其手部又白又滑!
    加油呀!

    回覆刪除
  6. 行姐:
    原來杏仁咁有用架!
    真係唔知wow
    豆漿就有煲過,杏仁茶就冇試過

    回覆刪除
  7. 肥貓:

    呢d得閒先整呀!如果想飲,o係街買住先. 鴻x堂都可以既.

    *****
    eric:
    唔隔渣飲時會有粒粒, 其實我自己都無隔清, 有D渣香D架.

    *****
    師傳:
    食野大師? 講食點夠你黎....hehe~

    *****
    sillycat:
    你個blog 點解留唔到言既? 我想話, d花花好靚呀!!

    *****
    小瓶子:
    你大方得體好多. 我呢d小兒科呀!

    *****
    3耳:
    oh....真係夾到咁...你想做老婆老公先??

    *****
    佚名:
    係呀!! 磨完好滑滑架. 又天然, 又環保...

    回覆刪除
  8. 嘩妳地個個都咁叻煮湯水甜品,男友或另一半有福呀!

    回覆刪除
  9. 好 pro 呀你。我好少開爐,唔知有冇 D 啱微波爐用嘅呢?
    :P

    回覆刪除
  10. "大龍杏同南北杏最好去有信譽店舖買(e.g. 裕華) , 因1我試過貪方便在就近藥才舖買, 領左野, side 晒."

    唔記得問喺點樣乃野法?我呢度無大藥材舖,我唔想食壞肚!

    回覆刪除
  11. 我好鐘意飲杏仁茶, 但始終都無diy 過, 覺得拎部攪伴機出黎好煩!

    回覆刪除
  12. 牛太:

    用整包包既發酵時間做就得. 我用豆漿機整真係好快. 係洗o個野有d煩.

    1. 臨訓前浸杏仁;
    2. 訓醒將所有材料放入豆漿機(部機連攪碎+煲);
    3. 25 mins 後, "b"一聲, 攪掂. ^^

    回覆刪除
  13. 巴黎:

    你煮既海鮮餐都好得 (在你blog 見過,唔好唔認!)

    *****
    市場維京人:
    我都懶開爐, 所以我買左部豆漿機....hehe~
    部機俾我攪到出神入化 (整糊, 紅"組"水, 煲粥....)計落有so 架.
    唔想家中咁多電器, 電飯煲都係一個好選擇, 我聽過有人用黎打邊爐.

    *****
    eric:

    唔係食壞肚, 係個味爭好遠, 同埋有一陣"up"味. 雖然價錢貴d, 但食落自己肚, 都係買貴d好.
    裕華同華潤堂雖然貴, 但質量有保證. 唔識買情願俾多少少.

    回覆刪除
  14. 行行,
    昨晚去了 "杏花樓" 食薑汁撞奶, 好好味, 心情都好番哂.

    不如你就答應三耳, 同佢結婚, 然後開間甜品店, 我實日日有幫襯..... he he

    回覆刪除
  15. 貓貓
    要知到自由豬豬真係好可愛架!
    如果我地結得婚一定自己整反幾圍私房菜,
    比你們試下我們的手勢
    等D朋友為我高興下...

    自由至愛
    我緊係做老婆啦!洗錢呢D粗重工夫等我來吧!

    回覆刪除
  16. 肥貓:

    開甜品店?? 咁靠老婆仔呀!我無貨賣呀!! 只賣杏仁茶實摺緊呀!

    *****
    3耳:
    私房菜?? 我只識整午餐肉炒旦、炒芽菜...
    唯有靠你d東坡肉呀!!
    老公? 都好..唔駛我做家務..哈哈~

    回覆刪除
  17. 豆漿機可以煲粥,真係好出神入化喎,點夠你嚟呀。
    :P

    回覆刪除
  18. Hi~ 偶然路過某某的網址看到你的連結...杏仁兩字把我吸引來了~

    多謝好介紹...搵日真係要試一試先...又可以用杏仁渣美容...好味又吸引!!!!

    曾經係三姐到食過杏仁撞蛋白...一食之下好驚為天人...我唔知佢點撞到 D 蛋白一絲絲好幼好綿唔係粗粗一條~ 但根據你個食譜...我要再驗發~

    回覆刪除

  19. 版頭張相
    做乜咁睇唔開?

    回覆刪除
  20. 阿卡神,有網嘅,唔使驚。

    回覆刪除
  21. 卡臣 & eric:

    睇唔開??? 係呀...因為今期六合彩無我份...

    騎騎...個網都有穿既時侯.....

    回覆刪除
  22. oh, this is good stuff! I will share it with my friends too! =) I will copy you later haha

    回覆刪除
  23. 行姐:

    好耐冇見了~!

    有冇做過芝麻糊? 係唔係好易架?

    回覆刪除
  24. 你呢碗杏仁茶,我食咗幾個星期,有啲滯啦,幾時有新野?

    回覆刪除
  25. haha, 徒弟仔,玩安全網跳樓牙?

    回覆刪除
  26. 火女:

    芝麻糊未試過, 不過應該唔難.

    eric:

    唉,,你講得岩呀!! 好....寫呀!!

    師傳:

    玩跳樓?? 未駛住, 因為我無買5號仔o麻.

    回覆刪除