2009年2月17日 星期二

出得黎行, 預左要還!!



今年還債數目: 3底

17 則留言:

  1. 輸左??? 唔係..之前應承既芒果布甸係時侯要還. 你都有份架.

    回覆刪除
  2. Desertfox:

    返香港請你食!! hehe~~

    回覆刪除
  3. 自由龜
    妳好似有幾粒青春痘,mango好濕毒米掂呀!

    回覆刪除
  4. 相裡面啲芒果好靚。。。但是而家唔當造喎。

    回覆刪除
  5. WOO... 好味道既芒果布甸呀! 不過..係咪債主先?!

    回覆刪除
  6. 篤篤、娜姐、佚名:

    實有機會既, 如果你唔怕肚痾既話....

    *****
    3耳:
    係呀! 好濕毒, 但有雲苓白朮扁豆衣o麻......哈哈

    *****
    小瓶子:
    芒果名柑出名濕毒,有d人唔受得會肚瀉、出瘡.

    *****
    eric:
    以前芒果1會在夏天先有, 而家一年四季都搵到. 只是價錢同食味既分別. 今年好早就有得買, 價錢都不算太貴, 我想芒果今年應該係大造. (上年少芒果買, 價錢貴又唔夠甜, 我只做過一次就收工)

    *****
    牛太:
    你廚藝精湛, 過2招過我好喎!

    回覆刪除
  7. 哦,我以為你輸咗三底牌呀!

    我有份?但係仲未聞到芒果除噃!

    回覆刪除
  8. 師傳:

    擇個吉日地鐵站交收!!

    回覆刪除
  9. 下星期頭得唔得呀?等唔等到咁耐?

    回覆刪除
  10. 師傳:

    我都未整! 我只要一日未死, 都仲等得!!
    我23/2 同4/3 要考試, 過左考試先約你.

    回覆刪除
  11. 好呀!俾心機考試,食嘅唔會遲!

    回覆刪除