2009年1月30日 星期五

京都之雪

雖然佢有"鄧走音"之名, 但我又覺得呢首歌ok(除左佢既唱功)! 尤其當我在落雪既首爾.....





京都之雪 – 鄧麗欣

零度中細雪如塵
游盡古刹與園林
暮色中覓尋旅館的暗燈
迎面飄雪滿長袍
迷路中與你重逢
在掌心呵氣贈我溫度
怎答謝你 仍然能待我這麼好
從前的爭吵跟紛擾不計數
沉默中 如電影 提著傘 見證下秒的擁抱
望這晚細雪飄滿地
不想你與我再說分離
盼明晨太陽融冰千里
讓悲傷都一起化成蒸氣
**望這晚細雪飄滿地
吹不散再次融化一起 (天知道你我又再一起)
到月臺挽著你的手臂
讓好風光都記起 缺憾不需銘記 (我如此深愛你)
神護寺 四野無人 寧靜洗潔了靈魂
讓鐘聲敲過願好景發生
一對伴侶 同游迎大雪有幾許
如年長 一起牽手追憶過去
純白色 從夜空 浮下你我變白髮的一對
望這晚細雪飄滿地
不想你與我再說分離 盼明晨太陽融冰千里
讓悲傷都一起化成蒸氣**

12 則留言:

  1. "但我又覺得呢首歌ok! 尤其當我在落雪既首爾....."
    這叫情景交融

    回覆刪除
  2. 卡sir:

    我夠羨慕你可以上台表演!

    *****

    肥貓:

    >>情景交融
    都係架!

    回覆刪除
  3. 行姐我想知blog張相係咪你來多d

    回覆刪除
  4. 一首K 歌, 给任何歌星都可以唱到. 鄧走音的问题是除了走音外, 她的声音和唱腔没有任何特色.

    说是走音, 以前黎明也试过, 但后来却红了. 说到底, 没有特色, 技巧练得再好也没用.

    回覆刪除
  5. 幅相夠應節...好凍!兩個人有意思.

    回覆刪除
  6. 小瓶子:

    邢家做歌星只要樣靚同啪唔係啞既, 都可以做歌手.

    3耳:

    我就係覺得2個人有意思才影下.

    回覆刪除
  7. 首歌幾好聽喎~ 我真落後呢,N年冇唱K咯

    回覆刪除
  8. soso:

    唔落後呀! 我都好耐無唱k. 花旗國有無k唱架呢??

    回覆刪除
  9. 自由仔
    花旗國人都有咀巴那當然sing a song...當然有k唱!

    回覆刪除