2009年1月29日 星期四

財散人安樂!!

首先多謝咁多位blogger在http://freefreewalker.blogspot.com/2009/01/blog-post_23.html俾面留言!!

做完幾日"名媛", 又要打回原形...變番騾仔!!



今次發生o左既事:
1. morning call 響o左再番訓.....唔知醒
2. 團友勁自私, 亦有團友拗柴
3. 一生人第一次買咁多甲油 (可我能前世係百足)
4. 發生疑似靈異事件 x 2


17 則留言:

  1. 識貨!foodskin係韓品牌較好用的又平香港成大半,應該買埋覆盤子係列好潤又吾立我而家都用緊!佢的甲油幾好架平平地新年剛買了金莎啡BE003.ok喎$50文妳買的幾錢?仲有佢地比sample好大方.
    草莓ok嘛?紫菜好好味!
    其實我未去過韓國架!

    回覆刪除
  2. http://moonflowing.blogspot.com/2008/12/blog-post_04.html
    我的韓國手信.有空看看.

    回覆刪除
  3. 3耳:

    其實我6年前去過, 今次再去係因為won 跌, 同埋今年加幅比舊年小, 所以先去.
    呢個團無乜時間比人shopping, 新村1.5小時, 梨泰園行一間shop 45mins, 明洞多小小(因為有人拗柴要睇醫生), 所以2-1/4 小時......好多舖頭都係走馬看花, 不能細心巡視業務~~~
    我從未用過skinfood既產品, 不過價錢平過香港, 所以試試.甲油呢..有幾隻價錢, 但貴唔代表好搽, 我原本想初一搽紅色, 點知..出界...又無化妝棉, 所以5日隻手好似有條紅邊咁.$2500won(hk$14.7), $2000won(hk$11.7), $1500won (hk$8.8), 反而face shop d甲油 $1000won(hk$5.88), 但好好搽~ lip gloss 我在機場買us$2
    雪花秀我都有買, d BA 態度...我個FD O個個好d,我o個個唔掂...同埋要買滿一個額先有sample, 我就無.不過真係平. (e.g. 與潤面膜hk$440, 韓國約hk$250)
    士多啤梨簡直一絕, 我同fd 買完之後, 成車都有買. 柴菜唔係我食, 係d姪女食. 梨汁好好味, 我抬左8 cans...好重.
    睇左呀...早知望望先出手. 你o個d我只買rice mask.

    ******

    卡臣:

    多謝!

    回覆刪除
  4. 我地可以开始散播 "女子无财便是德" 的思想.

    虽然我不用指甲油, 不过我以前都好中意 faceshop 的 product, 可惜香港无晒啦.

    回覆刪除
  5. 行姐:

    嗚=_____________=

    勁羨慕..............................

    甲油真係好平喎! 唔怪之得你買到咁啦!!!!!

    回覆刪除
  6. haha, 原來去咗韓國,呵呵,情非首爾!

    博頭張相啲人凍到頭耷耷牙?陰功!

    回覆刪除
  7. 那雪花秀mask平咁多!低啊.Face D 眉筆都好好用又平,那Skinfood的黑糖面膜好好用架,米面膜是朋送的!講到化妝品三日三夜講吾完!看妳收穫甚豐應該盡興了。

    回覆刪除
  8. 見到你啲 "戰利品" 就知你有幾開心! welcome back!
    雪花秀 -- 好鍾意, 不過香港好貴, 嗚嗚的~~~
    "辛辣麵" - 你買左兩包?! 我會買五箱.

    回覆刪除
  9. 去左韓國 ?
    點解好似有條evius ?

    回覆刪除
  10. "去左韓國 ?
    點解好似有條evisu ?"

    我都以為你去咗日本?

    回覆刪除
  11. >>發生疑似靈異事件 x 2
    講嚟聽吓

    回覆刪除
  12. 小瓶子:

    如果下世我係男人, 真係會革住個老婆, 免得出事.
    faceshop d 產品真係唔差. 不過在明洞既分店都唔多.眼影圍番況紙都係hk$24. 香港邊有可能.

    *****

    火女:

    你睇我表面風光, 背後折墮你唔知o者. 甲油有d係做手信.我唔算最狼, 我在網上見到d人買護膚/化妝品可以舖晒成張床.

    *****

    師傳:

    韓國人反而著好少衫. 係我地d港燦先著到成個米芝蓮.

    *****

    3耳:

    未盡興呀! shopping 時間太小. 只可以目標為本. 我一個眼影都買唔到呀! 而我fd就負責計時, 好似打劫咁. 反而我食左好多蜜瓜雪條同雪糕.

    *****

    肥貓:

    雪花秀在香港..我買唔起呀!
    辛辣麵係俾我家姐(得佢一個食, 我又唔願拎)
    導遊教煮完辛辣麵, 放一片芝士一齊食..yummy yummy, 你可以試試.

    *****

    篤篤, eric:

    我買既係韓版evius.

    *****
    疑似靈異事件1:
    第1-3晚住同一間酒店, 最後一晚既時侯, 我fd 沖涼, 我執行李, 個電視已經會睇睇下自動熄機. 不過好忙, 唔鬼理.
    到12點幾成1點, 我地熄燈訓覺(只開廁所燈),我fd 入左去刷牙, 我撻左上床, 突然間..拍一聲電視自動著左(我好記得係16台, 係雪花)....
    我只係叫左"嘩...攪乜野"
    我fd 走出黎拔左插蘇, 之後即刻開燈訓, 我個fd 9秒9死左過黎孖住~ 我地仲講, 如果著番...我會衝出門口~~
    第朝: 我等天光先開電視"目及", 一開都係16台雪花, 聲量仲要係78. 我轉台, 14..15..16, 又正常返, 再開聲量...最多得40~

    疑似靈異事件2:
    最後一晚住滑雪場渡假村, 佢地係apartment 型式, 有2個間房同2個廁所. 我梗係話..一人一間好喎~ 之後我地仲一齊爆堆...
    朋友爆完, 我聽到"o拍"一聲, 我就話:「你拆左個廁所呀?」但朋友係無回應我.
    之後我地要出去食飯, 我行過佢用既廁所, 見塊板蓋埋, 我就話:「嘩..做乜你咁好手尾蓋埋個廁板?」
    朋友: 無喎! 我似d咁既人咩?
    自: 唔係喎, 真係蓋埋左,我仲聽到"o拍"一聲同問你攪乜.
    朋友: 我無聽到喎~~~~~
    我地最後無換房, 不過朋友又走過黎孖舖呀!

    回覆刪除
  13. wa~行姐真係好抵
    韓幣貶晒值,去玩好抵啊!
    行姐收獲豐富啦

    回覆刪除
  14. 佚名:

    今之去一去, 姑婆屋成個廳無晒d地板(錢)你又唔知o者!

    回覆刪除
  15. 牛太:

    唔駛整, 醫番都side 藥費. 我索性成個外殼買番黎著上身.

    回覆刪除