2009年1月14日 星期三

減肥第一炮

減肥減肥減肥.......


為o左迫自己郁動o下, 我報名參加3月8日"健康跑", 雖然只係跑5.5公里, 但對於一個擁有加菲貓身形既我黎講...就有d難度。不過50蚊報名費+全數撥捐有機資源中心, 咁..死就死呀!! hehe~


特別鳴謝: 俾我"昆"o左落搭既kaka 同大口狗!!












23 則留言:

  1. 仲放咁多汽水上 blog 頭,你似乎好似唔想減噃!

    回覆刪除
  2. 師傳:

    霸第一....呢度真係無難度!!

    >似乎好似唔想減噃!
    精神上想, 肉體上...過左農曆年就會開波架呀!! ^^

    回覆刪除
  3. 5.5公里有幾長? 會唔會練跑?
    Anyway, 祝減肥成功!

    回覆刪除
  4. 肥貓:

    呢個問題, 我戰友計過(都唔知有無計錯)400米/場, 總數14個!
    hehe~ 多謝先!!

    回覆刪除
  5. 14個..... 嘩!咁你要練下跑啦, 唔係會好辛苦!

    回覆刪除
  6. 我會呀! 費事跑尾..好"火羅"呀!!! hehe~

    回覆刪除
  7. 我甘日跑左5 MIN, 心跳上到180, 嚇死我...

    回覆刪除
  8. 篤篤:

    你係咪跑得好快??? 小心小心~~

    回覆刪除
  9. O, 我只帶左2梳蕉黎新屋探你咋

    回覆刪除
  10. 唔帶野黎探我唔緊要, 至緊要帶cc 黎!!~~
    話時話, 新居點呀??? 如果我加你條link 落黎有無問題? (不過成棚人都好好玩, 佢地會擅闖民居, 你怕唔怕先??)

    回覆刪除
  11. 祝願加非身形的自由仔瘦身成功變可樂身形!
    但我都係鐘意加非圓blue碌可愛D 播...

    回覆刪除
  12. 5.5km, it's going to be fun.

    I ran for 30 seconds today. Heartbeat also up to 180. (I was chasing the chain :)

    回覆刪除
  13. 3耳仔:
    10歲前擁有加菲身型就可愛, 10歲後咪係...肥婆咯!

    小瓶子:
    因為有人利誘, 所以搬搬搬.
    其實係我公司開唔到yahoo.

    沙漠fox:
    你都興架??

    回覆刪除
  14. 5.5km, 唔...都似幾好玩喎!

    (我宜家都好似一個郵筒呀!! T_T)

    回覆刪除
  15. 我要增肥。。。有冇人陪我一 齊增磅?

    回覆刪除
  16. 卡卡:

    多謝你!!

    eric:
    唔係傾好左咩? 我送20磅俾你麻!!

    回覆刪除
  17. 在此預祝你成功先!

    回覆刪除
  18. 在此預祝你成功先!

    回覆刪除
  19. kitty:

    多謝你!! 希望可以由加菲變kitty~~~ 哈哈~

    回覆刪除