2009年1月16日 星期五

2005年o既我

自從在 blog友 處 dl slide 之後, 今日不停dl 舊相, 嘩...05年既我原來......kakaka~

開估呀! 我kakaka 係因為....嘩..乜以前瘦咁多~~



18 則留言:

  1. 小瓶子:
    不過都係短髮為主!!
    多謝你先! 個slide在你處取!!

    回覆刪除
  2. 嘿嘿,2005 年做人咪好地地,做乜 09 年走去做鯊魚,仲要做食齋嘅鯊魚?

    回覆刪除
  3. 狼校長:
    食齋o既鯊魚? 回應你o麻!

    回覆刪除
  4. 原來自由仔人如其名...與我想像的冇乜出入。

    回覆刪除
  5. 2005?
    點解妳愈來愈青春架?

    回覆刪除
  6. Desertfox:
    日本

    3耳仔:
    想像中無乜出入? 個個自由行都係一o急二o急!

    卡卡:
    仲青春??

    篤篤:
    唉...好年青..都係4年前既事.....

    回覆刪除
  7. 好鐘意你個blog頂既相, 好colourful好有感覺.

    回覆刪除
  8. 肥貓:

    多謝!! 講影相...呢度好多高手! 我只係手痕玩玩!
    仲有....你隻肥貓都好得意!!

    回覆刪除
  9. 隻肥貓唔係我既, 係我在internet上搵到, 一見到就驚為天 "貓", 繼而據為己有, 希望佢主人唔好怪我啦!

    回覆刪除
  10. 我未慣, 呢度有d ..... 亂, 哈哈...
    你加啦, 我個blog 都無野睇...

    回覆刪除
  11. 哇,徒弟仔,你個 blog 版面愈黎愈令喇,師傅就愈黎愈冇料到!

    回覆刪除
  12. 又有新相睇, 尼泊爾的人總愛笑面迎人, 小朋友大朋友都是這樣.

    回覆刪除
  13. 牛太太:

    多謝你提供寶貴意見! 唉..俾你發現我亂既一面..hehe

    校長:
    你個blog 簡潔d, 令人看得舒服!! (你唔見牛太話我亂咩!)

    肥貓:
    呢d都係舊相. 第一次去既尼泊爾仲靚d呀! 可惜..我唔知放左響邊, 未搵到.
    新相..我~無~貨~呀!!

    回覆刪除