2009年11月27日 星期五

回應 the8 的問題

在the8 "十九幾次想唔撈"中講到"你估我走先定你走先?"既問題, 其實我諗左2日, 因為....我諗緊讀唔讀degree(一年貨仔, 2010年1月開課), 好處係可以安心讀書/做功課(已問前人要睇好多書做project),但係心理上知道要加刑確實難頂, 仲有...我仲未抖夠.
如果1月唔讀, 要等到7月先再開班, 中間既半年又好似好浪費(雖然已有構思進修英語), 而家係腦交戰, r 頭呀!

20 則留言:

  1. 係full time degree?

    讀書係件好事, 不過要resign既話就要考慮好多問題(eg 生活費和學費).

    妹妹最近也力排眾議辭職了, 我沒有說什麼 (其實說得口水乾就真), 只叫她做了決定就不容後悔.

    回覆刪除
  2. No..NO...Part Time Degree, 我無資格讀full time.
    我只是心理上未準備好咁快又返學, 又唔想等半年(反正錢最終要落人家既口袋), 心情矛盾.

    回覆刪除
  3. 自由,

    要讀就一月讀,我初時留係呢間公司都係因為讀緊書,本應諗住今年五月畢業後走人,但雷曼事件令到個巿都麻麻哋,唔想茂茂然咁走出去另一個地獄,橫掂做生不如做熟大家都係地獄之嘛!

    家陣,我都諗緊讀唔讀埋 MBA 好,如果一讀,又要留底年呢,人生拉拉鍊中!

    回覆刪除
  4. 好耐冇見啦自由行~
    讀啦, 反正part time咋嘛, 讀下書識多朋友好呀
    有空可到我blog一坐
    我好起來了

    回覆刪除
  5. 篤篤、卡臣、肥貓:
    會呀! 經過朋友點化, 認為抖半年未必一定搵到工, 搵到工又要適應新工作, 不如在安定既工作中讀埋degree.

    the8:
    而家市道都係一般,如果想讀既,不如讀埋佢呀!

    singer:
    好耐無見呀! 我有去你度坐架.
    識朋友仔?? 我不嬲都係獨家村!哈哈~~

    回覆刪除
  6. 一年時間好易過,一於讀啦!

    回覆刪除
  7. 佚名、richma、Ebenezer:

    多謝你地既鼓勵!

    回覆刪除
  8. 一年抵讀啦, 讀埋先走啦. 又會易走d

    又係牛太

    回覆刪除
  9. 祝 聖誕快樂, 新年進步, 身體健康!

    回覆刪除
  10. HAPPY NEW YEAR!!! MIDNIGHTSINGER

    回覆刪除