2009年7月21日 星期二

30-6-2009 沙巴第八日

今日起床後, 又去樓下既食我至愛早餐...冬蔭公+桔仔冰, 之後就出發去機場了. check in 時真係好驚行李超重, 好在係13.9kg ^^. (max. 15kg) 之後就去買虎蝦, 我揀左size:L 6-8, 盛惠MH$68, pack 好後就係咁既樣...

一個手提o急咁 自家製雲吞蝦面


入閘後又要去另一個check point, 買雪條, 雪條有好多味道, 榴槤、粟米、大樹菠蘿、芒果、香芋、紅豆, 如果大家下唔到決定, 可以買盒mix 試下. 每盒MH$18

自由買左2盒, 榴槤+mix (potong 大昌都有, 做乜拎餐死呢??)

搭 air asia 就好似搭巴士咁, 我眼見架機落完客, 轉個頭我地就上機, 仲要一上完機, 點夠數, 3, 2, 1 就飛呀! 效率快得驚人呀!! (比原定早左15分鐘)
機場侯機室
返屋企呀!!
返到深圳, 自由隻腳好似裝左摩打咁, 因為雪條唔捱得幾耐呀!!
咁就完成左8日沙巴之旅, 多謝各位耐心俾面收看!!

10 則留言:

  1. 嘩!!!雪條呀!!
    重係榴槤味...好想食呀!!

    回覆刪除
  2. 行姐:
    d雪糕大昌有得買?等我睇下先
    可惜我屋企附近無大昌><

    回覆刪除
  3. 沙巴之旅食咗咁多好嘢!
    真係幸福啊...

    回覆刪除
  4. richmapoorma:

    多d休息呀!!

    mag & 佚名:
    我在7-11見到有得賣(新野), 牌子一樣potong, 仲要新出特價$4/支. 快d去試下呀!

    1ondoncalling:
    歡迎光臨! 係呀! 真係覺得好幸福!! ^^

    回覆刪除
  5. haha, 體力掏空,肚子弓弓。一出兩入,你賺咗噃,徒弟仔!

    回覆刪除
  6. 師傳:

    返來呀! 看到日全蝕嗎?? 幾時有靚相睇先?

    回覆刪除
  7. 7-11真係有得賣,等我去睇下先...thanks!!

    回覆刪除
  8. 睇完你D相...又心思思想放假...

    回覆刪除
  9. Denzel :

    去呀去呀!! 有時都要俾自己放下假.

    回覆刪除