2009年4月22日 星期三

生活小記

影左好多相用來寫blog, 不過太懶呀! 一直留在電話內, 沒有取出, 今日一次過post 呀!!
好無誠意添! :p (日期欠奉, 只跟發生前後post)


大家仲記得忍者小靈精嗎? 呢套片係陪著我大既卡通片之一, 而圖中既公仔叫"獅子狗", 係大茄一名, 不過我就覺得佢幾cute. 這日同妹妹在冒險樂園玩擲彩虹時, 妹妹送俾我的..多謝妹妹!!

應該係4月7日, 同大口狗去旺角睇相機, 在廣華醫院對面, 一個賣模型、war game用品為主既商場內, 有一檔吃印度食品, 店員用不太純正廣東話招呼我地, 我地就坐在商場內大啖大啖食....沿途好多人眼望望 + 食唔食得既眼神望住我地, 我都費事理.
我地叫左 燒雞翼、咖哩牛腩、旦簿餅等...埋單盛惠$72。

新彊回族簿餅店....但係賣印度食品....r頭!

每年都無特定買生日禮物俾自己, 之前睇中一對耳環, 不如就在這個好籍口出手...
點知....做特價, 由$270減至$130...
條件係要去東涌取貨, 地鐵來回不過$27
嘩....計埋車錢都平$113......好野!!

3 則留言:

  1. 你講個間印度食店,好唔好食呀??

    有時做人總要對自己好d既,
    買下禮物比自己係應該既,
    有得平就梗係好啦!!

    回覆刪除
  2. Mag:

    味道一般, 不過佢用既香料同我在印度食既相似. 勝在價錢平. (2個人食到飽飽都係$72)

    回覆刪除
  3. OH 自由....遲來的生日快樂!

    耳環好靚,簡單清雅!

    回覆刪除