2009年3月9日 星期一

心情、down、"笠"、不可思議

經eric 提醒, 我好耐無野講, 亦比以前少上網, 原因係:

1. 之前要考試, 要溫書;

2. 呢排成日落雨, 連心情都好"笠";

3. 所謂心情down, 唔係股市問題, 係工作好無癮, 有一日直情上網搵工, 我想呢一年多既"零交流"生活我受夠呀(不過咁既時世點走呀!!);

4. 我至怕既 accout, 考試我果然balance 到......奇;

5. 之前話參加"健康跑", 尋日跑完呀! 估唔到(我加朋友共3個人)我係最快跑完o個個(5.5公里, 7個字);

6. 跑既時侯, 感覺好爽呀! (唔怪得d人話會減壓);

7. 我地仲走左去赤柱食"泗益", 之後又去左佐敦食"揸渣", 再行落去花園街食魚皮餃;

8. 返到家即刻昏迷.......

9. 隻腳好~痠~軟~

放心呀!! 雖然工作無癮, 但我目標為本, 又返緊學, 又時世唔好, 所以唔會發老皮唔撈既, 我講我只想發洩o下!

15 則留言:

  1. 响BLOG到发泄系几好既方法.

    回覆刪除
  2. 娜姐:

    多謝抱抱! 有時更年期o者...無野既!!

    小瓶子:

    女人有時都會顛o下~~ 因為係負能量, 所以...有時都唔想在blog 講.

    回覆刪除
  3. 行行,
    每個人做一啲事都有佢既原因, 也不用事事去解釋, 見你有留言我已十分開心.

    工作有很多令人 "無癮" 的地方, 不過我會盡量想一些開心的事去 balance 番, 我總覺得事事如意是難事, 唯有叫自己唔好咁 "上心".

    >>女人有時都會顛
    我覺得我好多時都係顛架 he..he...

    回覆刪除
  4. 貓貓:

    我明白工作一定不是為興趣, 只是呢度d人太陰濕, 一不小心,死左都唔知乜事. 我已經無上心好耐呀! 只是一時鬧情緒, 無野既.

    卡臣:

    車...仲以為你叫我打小人添...
    打boxing, 係咪小人無得還手先??

    回覆刪除
  5. 自由怪
    我以為妳要溫書乍!
    上星期我都頂吾緊寫左篇'發火'鬧下人,算是另一種渲洩.
    現在的環境相信在那間公司都沒好日子過高層有高層的難處中層有中層壓迫低有低的辛苦,總之今年就好似隻牛咁'捱世界'多做事少說話.
    頂住啊!

    回覆刪除
  6. 小行:

    知咯,心情低落就總有,唔好逼自己,順意而為得喇!

    回覆刪除
  7. 3耳:
    不是高層俾壓力,係d同事太狗太多是非,每天披甲上班, 如臨大敵,有d累!我已經零交流, 但是非仍有, o個下先law 命.
    不過我估唔到原來我仲有同事, 上星期六清潔大佬鬼鬼祟祟俾個紙袋我, 原來係彊醋, 仲有一張紙仔,"唔好同人講, 5樓得你一個有得食!" o個刻都窩心架.

    師傳:
    無o野呀!!更年期發作o者...飲支靜心就無事.

    回覆刪除
  8. 由由
    咁米係羅...見妳收到呢D獨家禮品真係連我都sweet左個下午啊!
    家下邊個位置都係人間煉獄泥...事情改不了唯有自己心態改變,我仍是晨七起床!

    回覆刪除
  9. 自由人...

    發洩下係好事黎既..
    Account唔係咁難,努力啦!!
    做運動係可以減壓對身體好,得閒做多d啦!!
    唔好太擔心呢!!一切自有安排呢!!!

    回覆刪除
  10. 麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖麻煩你去玩下跑步吖 ......

    講真㗎,原來 ...... 原來呢 ...... 真係有用㗎。

    Cheers!

    回覆刪除
  11. 3耳:

    我一早借左聾耳陳隻耳呀!!

    mag:
    多謝你鼓勵!

    維京人:
    跑呀!跑呀! ^^

    回覆刪除
  12. 佚名:

    梗係唔係呀!! 不過都一額汗呀!

    回覆刪除