2009年3月20日 星期五

零食

其實我以前不太喜好零食, 呢排可能返工太無聊 (悶), 有時都會買零食調劑o下, 今日買入既零食.....

在"有食緣"買, 盛惠$35, 味道又真係幾好, 不太甜, 食完唔會好口乾, 如果價錢可以平一d就更好. ^^
其它入圍零食包括:
香口膠
焗杏仁
提子乾
紅莓乾 (一食唔停得口)
開心果
至於雪糕....呢d梗係留番屋企慢慢嘆!!

14 則留言:

  1. 哎吔,零食不零呀,集零成整,甚至超過整!

    回覆刪除
  2. 嘩!!!你好犀利呀!!
    有時食下零食都係好既..
    唔好吃太多呀!!壞肚子呢!!!

    回覆刪除
  3. 行行,
    「有食緣」買零食,你都好富貴woh ,,he he

    回覆刪除
  4. 自由江湖救急,我見到你留咗 2 個意見俾我但唔識點攪意見呢飯...可唔可以教我呢? TKS!

    回覆刪除
  5. 師傳:

    >>甚至超過整!
    所以我唔會揀朱古力. hehe~
    喂..呢期自己野好忙, 底布甸爭住先, 有拖無欠!!

    mag:

    多謝你既溫馨提示!! ^^

    貓貓:

    我係經過入去見到o者. 平時唔會咁架.

    the8:

    新張大吉呀!

    小瓶子:

    我都會帶生果當零食. 種類就睇下屋企有乜生果. 最常食既係香蕉.

    回覆刪除
  6. 愛提子乾,薯片,果汁/牛奶/smith椰子糖,朱古力,薄荷煙(算嗎?)...!甜對我來說有減壓集中的功效架...工作中都會嗒反粒.
    有食緣的乾果係貴些,但感覺優質些啊!其實都好耐冇去啦!

    回覆刪除
  7. 多謝你丫自由!

    你呢盒係杏甫乾嗎?有段時間很愛吃杏甫乾,日日都要食返幾件先安樂,後來戒咗! 見到你張相同埋 hana 講零食,好想去入貨呀又!

    回覆刪除
  8. 3耳:

    薄荷煙?? 快快戒呀!! hehe~~

    the8:
    係呀!! 我其實都好鍾意食杏甫乾.

    回覆刪除
  9. 你既口味同我幾似, 不過我唔食開心果, 太肥!

    回覆刪除
  10. 牛太:

    開心果肥? 唔係呀????
    我專登揀d焗開心果, o個d監焗、蜜糖全部out架呀!!

    回覆刪除
  11. 開心果d 卡路里爆燈架!
    from 牛太

    回覆刪除
  12. 牛太:

    死!! 我上星期仲幾日之間隊左半磅添!! =)
    你早d講麻!!

    回覆刪除