2009年4月22日 星期三

芝麻糊



因為買錯左生黑芝麻, 唯有用佢黎整芝麻糊, 唔好浪費麻!
參考網上多個食譜, 發現大部份係用粘米粉、生粉水埋糊, 我就改用米漿, 都ok喎!! 至於份量...我今次係"斷估", 大約係 8(黑之麻) :2 (米漿), 好在外表同味道都食得落....hehe~

(張相樣衰左d添 :p)

材料:

黑芝麻
白米一小撮
糖冬瓜半包
水 (1.3公升, 因為我用豆漿機整)

1. 白米用清水浸半小時, 備用;
2. 黑芝麻清淨, 用白鑊炒香; (白鑊即係不加油既鑊, 小心芝麻炒焦)
3. 白米+黑芝麻+水放在攪拌機打碎; (我用豆漿機, 所以可以省卻這步驟)
4. 用豆漿袋隔渣, 然後重覆此步驟1-2次;
5. 放入煲內煲半小時, 加糖調味即可(我就連糖冬瓜一齊煲, 煲好取走糖冬瓜即可)

備註:
1. 因為份量"斷估", 白米浸多左, 我打漿後用來做mask + 腳部磨砂, 做完後皮膚又白又滑又軟 ^^
2. 因為用豆漿機連渣一齊煲, 煲後黑芝麻渣不用棄丟, 用來做身體磨砂+mask+洗髮.....正!!
(尤其洗髮, 洗完後頭髮有光澤、不油、髮質柔軟)

11 則留言:

  1. 我用豆漿機整, 唔駛好多功夫就攪掂.

    回覆刪除
  2. 行姐果然物盡其用啊!
    可惜我唔識整,整完驚被阿媽罵整亂個廚房啊><

    回覆刪除
  3. 中式甜品我又真係好小整喎!!!
    不過我之前找芝麻粉都找左好耐呢!!
    多謝你的分享呀!!
    找日試下你既食譜先,因為我都鐘意食芝麻糊呀!!

    回覆刪除
  4. 生同熟芝麻有乜分別架?

    牛太

    回覆刪除
  5. 佚名:

    環保麻! 反正都係丟, 既然用得, 梗係唔好浪費.

    mag:

    要搵熟芝麻粉, 好多地方有得賣. 例如: 永安、一田、吉之島、裕華...(通常放在有機食品區)
    牌子亦有好多, 白玉山、點點綠
    你可以試搵下.

    牛太:
    生既通常是原粒芝麻, 要用白鑊炒香再磨粉先用得.
    熟既不用炒, 慳功夫. 可以直接放入飲品攪勻飲用.

    回覆刪除
  6. 原來是這樣...
    我要搵日去睇下乜野係熟芝麻先得.

    from 牛太

    回覆刪除
  7. 芝麻糊?正!

    尤其我哩啲白頭佬!

    回覆刪除
  8. 師傳:

    白頭佬?? 你有排都未係.

    回覆刪除
  9. 但係我上次買個包,
    都唔可以煲熔既,
    煲好耐都係一粒粒既粉狀,
    宜家唔敢買了,
    其實有無可以煮得溶既芝麻粉0家??

    回覆刪除