2009年3月19日 星期四

庇護工場

我一直都覺得我公司係一個庇護工場, 唔係講笑, 有例子o架.

1. 某日花姐(工程師) 話有d order 未找數 (08年11月, 12月), 我發現未有Invoice, 叫 vender 再寄, 點知.......原來係天王收埋晒, 佢原來唔知乜野叫做 invoice, 唉... ( O咀中)
主任呀主任, 你家都會有買傢私、電器, 點會未見過 invoice .....

2. 如果小妹放假, 每日既 report (人數表, 只是根據工咭既出席人數入番電腦再send 俾亞sir攪掂) 亞倫爺 (大廈主管) 果然話唔識整.......
註: 大廈主管要有中五程度

咁仲唔係庇護工場係乜????

14 則留言:

  1. 娜姐:

    唔係!我係動物園管理員.入面太多野獸, 我要看好佢地.hehe~

    回覆刪除
  2. Whoa, I would go crazy in that environment.

    回覆刪除
  3. desertfox:

    我都係o個句, 唔好攪我, 我唔理佢!

    回覆刪除
  4. e 自由原來你做 prop man 咖?

    我都做過呢行幾年咖....

    回覆刪除
  5. the8:

    醒! 一睇就知我係prop man人!
    做過幾年? 即係而家唔係呀! 其實prop man 如果做住宅都幾辛苦, 成日要開會ot. um...你應該明白點解我成日燥狂..hehe

    我而家簡直有他鄉遇故知既感覺!

    回覆刪除
  6. 庇護工場咁嚴重,佢地只係太單純者

    回覆刪除
  7. re 自由: 我明呀我明呀...我一入行果陣仲係做埋交收新樓俾小業主啲 handover 程序,連續半年無返過假星期六日公眾假期都要返工(因為呢啲日子先最多人)....可能肯做及做得好既人又唔多(自稱自添!但我真係跟得啲客幾貼咖!)...做完一期又一期...前前後後做咗三期...人都痲呀,後來轉咗公司做一早入晒伙既住宅,兩幢樓加商場會所車場,比起做 handover 時好做好多....但係成日都有啲怪客要服待,啲客可能成日認為有交管理費就乜都可以要求,真係人都癲~ 我果時都好狂燥咖....後來"的"起心肝轉行,雖然家陣都係要對客,但唔係面對面咁接觸好好多呀!

    你遇到既感受我明白...要呻的話我一定奉陪&支持!!

    回覆刪除
  8. 喺呢 D 咁嘅時勢,係時候俾你 D 同事過番 D 正常人嘅生活。
    哈哈。

    回覆刪除
  9. the8:

    你以前做leasing dept.?
    我做admin.
    不過見d同事都做都辛苦, 有時俾客硬o趙, 都幾慘架.

    佚名:
    單純?? 3張都黎緊呀! 唔係第一份工, 仲單純??

    維京人:
    錯! 係要俾我去返d正常人既地方.

    回覆刪除
  10. 由由
    家下三十歲甚至四十都係大細路如果沒長大的話.
    妳的工作範疇大,同事知識與工作態度落差相處較大,有能者的管理階層或呀姐又會激氣些,總之夾係中間係有苦自己知.
    妳就當這裡是武館...練得一身好功夫吧!

    回覆刪除
  11. 行姐唔好嬲
    3張都可以好無知既
    世界咁大

    回覆刪除
  12. 3耳& 佚名:

    我無嬲,亦唔會嬲,不過真係好低能ing,心情好o個日當笑料,心情唔好仲要攪鬼我就真係發火.

    我已經由以前既熱誠去到而家既化境.我本著"賣時間"既心態.其實作為一個員工,咁既態度真係唔岩,但出聲d人又話你惡, 咁不如唔出聲好過. 呻完...

    回覆刪除
  13. 自由行,
    哈哈。祝你心想事成。
    Cheers!

    回覆刪除