2009年1月31日 星期六

聚一聚

舊同事A忽然話: 我想去九龍城食泰國菜, 順便見o下我.....
咁我當然無 Say No....

好...去片~



芒果冰 ~ 今次差o左..無乜芒果味


生蝦刺身~"正"! 連唔食生o野既A小姐都話要點



炸蝦餅-好得!!
其實仲有炒蜆(不過唔新鮮, 最後取消)同埋炒通菜, 不過自由部手機無電, 所以無相睇lu!
呢餐盛惠$236~~~
食完開年飯(以前一齊工作時我地會2條友食餐好d當開年), 希望大家事事順利!

11 則留言:

  1. 自由仔自從搬家後真勤力啊!常常有新post.乖女!
    那炸蝦餅我以為是羅米池啊!白蒙蒙.

    回覆刪除
  2. 自由
    乜妳住喺九龍城咩?
    我以前都住果頭啊

    回覆刪除
  3. 連卡臣都係kln city?
    咪住先, 好€似係tkw wor...

    回覆刪除
  4. 3耳:

    cheap cheap 手機影係咁上o下~~

    *****
    卡sir:
    我不是住九龍城!

    *****
    篤篤:
    你先係九龍城街坊..是嗎??

    回覆刪除
  5. 嘩, 相d野好好食呀!!!!!!
    咁食蝦刺身真係未試過!!

    回覆刪除
  6. 歌手:

    你要試o下食生蝦刺身, 好好味!!

    回覆刪除
  7. 小行:

    呵呵,你唔係要減肥麼?

    回覆刪除
  8. 呀,喺九龍城街市樓上嘅舖頭。

    我以前喺九龍城街市見過幾次周潤發同埋蔡SAN。有小朋友見到周潤發,就同媽媽大大聲講:嘩周潤發都嚟買菜,個阿媽就斥道:好出奇咩,周潤發唔喺人,唔通唔使食飯㗎。

    回覆刪除
  9. 師傳:

    新年o麻!! 人家叫到, 無理由唔去架???

    ****

    eric:

    我都見過發哥, 真人好高呀!!

    回覆刪除