2009年1月10日 星期六

搬家

原來我來o左 blogspot 不經不覺有5個月了. 記得5個月前, 抱住八卦既心態, 入左去師傳個blog 度睇, 點知......亞呢個又幾過癮、 o個個又幾好笑...... 好似好好玩喎!
之後就試下留言. 又得意喎..d人真係回覆我, 仲好鬼精景. 開始覺得其實玩blog 唔係d人所講好危險、好差..... .
或者工作既沉悶, 又或者白羊座既人喜歡活在自己既世界, 我終於開始寫blog. 將 一d 現實生活中我未必會講既野在blog上發表. 原來都係一種心情宣洩. 有時blog 友既一句鼓勵, 真係好窩心架。
仲有最最最開心係在blog 度識到一班好玩既blog友, 成個大家庭咁, 雖然有部份未見過, 但日日都有傾談, 有時你鼓勵我, 有時我勉勵你, 真係好似一家人。
最後....促成我今次決心搬家既幕後功臣........卡卡, 我真係要多謝你份厚禮!
唔得你將會送09年最香艷既禮物俾我作為我新屋入伙之喜, 我諗我到2010年都未的起心肝郁手呀!
你冒著寒風, 捨己為人既精神, 令到我地一班 blog 界女仕在10度既早上血壓上升、心跳加速、手心冒汗, 我真係要向代全blogspot 既女仕向你至敬!!


19 則留言:

  1. 恭喜開張大吉...生意興隆,其實我都係08年10月無意間見到3step write a blog 至開始寫,初初是拍烏蠅的...好寂寞呢!好像煮了飯冇來吃.現在認識到網上世界的朋友感覺奇妙,有收過網友寄給我的小說,書簽...開心!
    賀妳開blog請mail通訊地址,會寄妳小小心意!
    mac1005@hotmail.com

    回覆刪除
  2. 自由呀自由

    果然快人快言
    祝妳客似雲來

    賀禮今晚9:25-9:55送到

    回覆刪除
  3. Welcome to blogspot!

    You are right, we are one big family. Glad to have met you through blogger as well.

    回覆刪除
  4. 行姐,

    開張大吉~ yeah! 妳終於來blogspot了!

    回覆刪除
  5. 3耳,卡卡,亞強,沙漠fox, 火女:

    多謝你地呀!!得閒唔怕悶就入黎坐o下呀!! ^^

    回覆刪除
  6. 開張大吉!多得你卡臣先至會壯烈犧牲佢嘅第一次。。。

    回覆刪除
  7. Eric:

    多謝你呀!! 我今日先知佢真正身份係"斧頭幫幫主", 以後行旺角孖佢實無死呀!!!

    回覆刪除
  8. 斧頭幫幫主命妳改吓啲顏色
    啲字睇唔到

    回覆刪除
  9. 自由,Sent 左俾你^^

    有咩唔明email 我啦~

    回覆刪除
  10. 斧哥:
    咁你想改咩野色呀???
    你而家知道我點解遲遲唔搬呀??
    我舞唔掂blogspot 呀!! 要慢慢摸!

    回覆刪除
  11. 師傅黎到喇!

    之前真係見唔到有留言欄喎,真係 auo 頭!

    回覆刪除
  12. 師傳:
    之前一定係技術錯誤, sorry sorry!

    篤篤 & cat:
    天寒地凍都黎探訪,多謝你地呀!!

    回覆刪除
  13. 好了喎!

    好快啲整啲新文出來啦!

    開張大吉咗好耐啦!

    回覆刪除
  14. 行,
    呢排忙,唔好意思...遲左講...新張大吉^^!

    回覆刪除
  15. Denzel:

    工作緊要! 有心唔怕遲,10月都係拜年時呀!!
    多謝你賞面坐坐!! ^^

    回覆刪除