2009年1月31日 星期六

聚一聚

舊同事A忽然話: 我想去九龍城食泰國菜, 順便見o下我.....
咁我當然無 Say No....

好...去片~



芒果冰 ~ 今次差o左..無乜芒果味


生蝦刺身~"正"! 連唔食生o野既A小姐都話要點



炸蝦餅-好得!!
其實仲有炒蜆(不過唔新鮮, 最後取消)同埋炒通菜, 不過自由部手機無電, 所以無相睇lu!
呢餐盛惠$236~~~
食完開年飯(以前一齊工作時我地會2條友食餐好d當開年), 希望大家事事順利!

今夕是何年

另一近期喜愛作品!!





今夕是何年
曲:方大同  詞:林若寧  編:馮翰銘
湮遠朝代 用宋體繪畫月牙
無眠難忘舊愛 字體沾滿色彩
跨過年代 沒法子安頓下來
霓虹隨隨目送舊愛 又再被愛
短短悲哀 又以秒速分開
* 床前明月光 為何無月光
唐朝明月詩化了別緒
至今急速生活裡 難過的只有隨浪去
浮華時代追 如何能定居
大概所有愛情只不過換到一刻憔悴
流過市區 流進廢墟 化作亂絮 *
失去期待 像皺紙淺薄未來
悠長年華沒法盛載
又殺掉愛 戀戀花開
上世紀的悲哀
Repeat *
被細水推翻過去 情侶一一告退
誰沖得破時間荏苒歷劫不衰
滄海也被困在市集裡 深愛就如落霞泛潮水
夕照一過所愛不後退 紅霞淡化開去
床前明月光 為何無月光
唐朝明月詩化了別緒
至今急速生活裡 難過的只有隨浪去
浮華時代追 如何能定居
鬧市走過百萬人多少對活過一生情侶
流過市區 流進廢墟 化作亂絮
甜美似水 煩惱似水 化作年歲

2009年1月30日 星期五

京都之雪

雖然佢有"鄧走音"之名, 但我又覺得呢首歌ok(除左佢既唱功)! 尤其當我在落雪既首爾.....





京都之雪 – 鄧麗欣

零度中細雪如塵
游盡古刹與園林
暮色中覓尋旅館的暗燈
迎面飄雪滿長袍
迷路中與你重逢
在掌心呵氣贈我溫度
怎答謝你 仍然能待我這麼好
從前的爭吵跟紛擾不計數
沉默中 如電影 提著傘 見證下秒的擁抱
望這晚細雪飄滿地
不想你與我再說分離
盼明晨太陽融冰千里
讓悲傷都一起化成蒸氣
**望這晚細雪飄滿地
吹不散再次融化一起 (天知道你我又再一起)
到月臺挽著你的手臂
讓好風光都記起 缺憾不需銘記 (我如此深愛你)
神護寺 四野無人 寧靜洗潔了靈魂
讓鐘聲敲過願好景發生
一對伴侶 同游迎大雪有幾許
如年長 一起牽手追憶過去
純白色 從夜空 浮下你我變白髮的一對
望這晚細雪飄滿地
不想你與我再說分離 盼明晨太陽融冰千里
讓悲傷都一起化成蒸氣**

2009年1月29日 星期四

財散人安樂!!

首先多謝咁多位blogger在http://freefreewalker.blogspot.com/2009/01/blog-post_23.html俾面留言!!

做完幾日"名媛", 又要打回原形...變番騾仔!!



今次發生o左既事:
1. morning call 響o左再番訓.....唔知醒
2. 團友勁自私, 亦有團友拗柴
3. 一生人第一次買咁多甲油 (可我能前世係百足)
4. 發生疑似靈異事件 x 2


2009年1月23日 星期五

提早拜年!!



返埋今日..收爐呀!!
各位 blog 友, 祝新一年事事順利, 心想事成!! 初三晚見!!




2009年1月21日 星期三

好擔心!!

以下係我同舊同事A小姐 E-mail 內容:

A: 我唔悶呀,仲好high添~ 諗住會係呢度長做啦, 點知, 連probation 都過唔到, 我諗, 我都係無得留低架喇~

自: 下? 你過唔到probation?? 你講真定講假呀??

A: 我似揾d咁嘅野講笑咩, 我而家都唔知自己可以點~

自: 佢通知你過唔到試用期呀, 定係你諗呀?? 詳細d講o下~

A: 同我傾過, 話要extend 我嘅試用期2個月, 我仲唔謝哂, 仲要我詳細d講, 唔好玩啦, 已經超無mood 喇~

自: Extend 試用期?? 原因係~
唔好諗得咁灰!!!

A: 原因係我太多意見, 同我阿姐唔夾

自: 你不嬲都無意見, 點解你亞姐會咁講??

A: 因為有時我覺得咁樣做易d, 佢唔係, 我博過佢幾次, 佢咪就話過我囉~

自: Oic…..即係公報私仇??

A: 唔知呀, 呢d都係我嘅工作表演卦? 總之, 人到中年, 做咩都有問題, 我就好想揾個 "窿" 捐埋,等死咋~

自: 唉…..人算不如天算!!


祝A小姐大步檻過!!

繼續插呀!!

事先聲明, 我無....開口丙架!

今日收到一張 invoice, 係蒸餾水公司寄來, 內容係要付$500按金, 我..打落 site 問R先生(大廈主管)
自: 你有無要多部水機?
R: 無
自: 有無欠人水樽未還?
R: 無....
自由跟住打去蒸餾水公司查詢, 點知CS 既姐姐話我同事取左5個膠箱, 所以要付$500按金.....
我為左攪清楚發生乜事, 唯有..哦...咁..我問清楚我同事先, 唔該晒!
之後.....
自: 你有無問蒸餾水公司取膠箱?
R: 有
自: 你知唔知要俾按金?
R: 知!
自: 有無人批你OK?
R: er.....er.....天王(主任仔).....
自: 你有無supporting 俾我? 我收到單, 要找數....點找呀??
R: 按金可以取番o麻 ! 我要搵天王..........

你估自己屋企叫水咩? 既然可以取番, 又唔見R先生你自己俾......

真係俾佢地吹到啤一聲!!

備註: 我同r先生唔多o岩, 佢門面功夫做足, 但內裡唔駛問梗係賤格呀!!
同埋成日自把自為!



2009年1月20日 星期二

come 唔come 撈??

昨晚上堂既時侯, 有個同學仔交功課俾亞sir, 亞sir 諗住行過去接, 點知同學仔話:「唔駛...我親自行出黎交呀, 有誠意d o麻!」
亞sir之後就講, 「um....你一定come 撈! 」點解 ? 而家d後生, 老細行到埋位同佢講野, 佢仲坐o係度.... 如果上庭, 實俾老爺奶奶(法官)駡到飛起..........
再講番今日發生既事, 之前亞sir 在 tenant handbook 上發現d資料唔update, 用手塗改及加簽。 亞sir 就寸天王:「嘩! 你咁都出得街? 咁核突........下刪百多字」
亞sir 要求再打。但又唔係叫我打, 叫佢自己打。 我知肥婆(亞姐)係有 copy, 但唔俾佢。
今日天王叫我打, 但我發現...佢應承亞sir update 資料, 但無做 la. 最離譜係個電話號碼係舊既。
我同天王講: 「我打左2頁, d資料好似有問題, 你不如睇睇先, 我至打!」
佢3分鍾唔夠俾番我, 仲同我講: 「睇完」! 之後仲問我, 點解唔打左先, 到時再改??

我心諗, 既然你知道係錯, 點解又唔改左先打呢?? 做一份文件, 但要用雙倍時間值得咩??
之後我腦海就想起昨晚既片段.....

註: 亞sir---Senior Manager(第二把膠倚)
天王--- 主任仔
肥婆亞姐---高級主任
自由行---打雜亞四 (主要服待亞sir, 但都要湊埋2個主任, 一個工程師, 仲有一大堆前線同事)

是你....帶給我喜樂的人生

是你...帶給我喜樂的人生!!





2009年1月19日 星期一

又敗家













抱著人一世, 物一世既原因, 所以我又敗家呀!! 一次咁多呀!!!





又真係....一分錢一分貨喎!!!

大掃除



因為book 唔切家務助理既關係, 所以今年大掃除既工作要由我親自操刀,

大掃除後換來一身痠痛!!

2009年1月16日 星期五

2005年o既我

自從在 blog友 處 dl slide 之後, 今日不停dl 舊相, 嘩...05年既我原來......kakaka~

開估呀! 我kakaka 係因為....嘩..乜以前瘦咁多~~



2009年1月14日 星期三

減肥第一炮

減肥減肥減肥.......


為o左迫自己郁動o下, 我報名參加3月8日"健康跑", 雖然只係跑5.5公里, 但對於一個擁有加菲貓身形既我黎講...就有d難度。不過50蚊報名費+全數撥捐有機資源中心, 咁..死就死呀!! hehe~


特別鳴謝: 俾我"昆"o左落搭既kaka 同大口狗!!












好味jelly

好肉痛, 但....好好味!!! ^^


曲奇餅

由細至大, 我都喜愛曲奇餅,愛它的香, 愛它的脆! 聖誕節又忍唔住買一罐.......好味呀!


不過為左減肥, 我o地要暫時分手先!!









2009年1月10日 星期六

搬家

原來我來o左 blogspot 不經不覺有5個月了. 記得5個月前, 抱住八卦既心態, 入左去師傳個blog 度睇, 點知......亞呢個又幾過癮、 o個個又幾好笑...... 好似好好玩喎!
之後就試下留言. 又得意喎..d人真係回覆我, 仲好鬼精景. 開始覺得其實玩blog 唔係d人所講好危險、好差..... .
或者工作既沉悶, 又或者白羊座既人喜歡活在自己既世界, 我終於開始寫blog. 將 一d 現實生活中我未必會講既野在blog上發表. 原來都係一種心情宣洩. 有時blog 友既一句鼓勵, 真係好窩心架。
仲有最最最開心係在blog 度識到一班好玩既blog友, 成個大家庭咁, 雖然有部份未見過, 但日日都有傾談, 有時你鼓勵我, 有時我勉勵你, 真係好似一家人。
最後....促成我今次決心搬家既幕後功臣........卡卡, 我真係要多謝你份厚禮!
唔得你將會送09年最香艷既禮物俾我作為我新屋入伙之喜, 我諗我到2010年都未的起心肝郁手呀!
你冒著寒風, 捨己為人既精神, 令到我地一班 blog 界女仕在10度既早上血壓上升、心跳加速、手心冒汗, 我真係要向代全blogspot 既女仕向你至敬!!